Timeforklaring

Aktiv trening Ulstein Sentrum

Generell timeforklaring - for oppdatert timeplan, se booking og timeplan for ditt senter.

AKTIV SENIOR: Kombinasjonstimar tilrettelagt for deg som er passert 50 i forhold til øvingar, musikk og tempo. Kondisjon, styrke og balanse er viktige faktorar når kroppen eldast.

BASISBALL: Eit komplett og utfordrende treningskonsept basert på øvingar hovedsaklig med medisinball. RAW er signaturtimen til basisball - funksjonell trening for heile kroppen. I RIT bruker vi i tillegg til medisinball og eit hoppetau. Dette er ein høyintensiv intervalltime. Basisball centercore er en effektiv basistime som har fokus på kjernemuskulatur, som skal sikre grunnlaget for en sterk og funksjonell kropp. Passer for alle.

BODYBALANCE: Les Mills BODYBALANCE™ er en perfekt blanding av yoga, tai chi og pilates som gjør deg konsentrert og rolig. 
Ved hjelp av kontrollert pusting, konsentrasjon og en serie av nøye utvalgte bevegelseskombinasjoner trener du styrke, balanse og bevegelighet til tilpasset musikk.

BODYPUMP: er den originale treninga med vektstong som styrkar heile kroppen. Dette er ein 60-minutts time som utfordrar dei største muskelgruppene. Vi brukar dei beste styrkeøvingane som knebøy, pressar, løft og curls. Du bestemmer kor tunge vekter du vil ha. Flott musikk og motiverande instruktørar gir deg maksimal treningseffekt på minimal tid.Passar alle.

BODYSTEP: Vi bruker ein stepkasse og flytter oss over og rundt denne i enkle bevegelser. Timen mikser kardioblokker med styrkeblokker. Fengende musikk og flinke instruktørar gir deg ein energiboost! Passar alle.

DANSEMIX: Bli med på ein morosam og inspirerende time med fresh musikk og varierte moves.

KETTLEBELL:Trening med kettlebells gir høg forbrenning og ein balansert og sterk kropp. På denne timen trener vi i tidsbaserte set. Du regulerer sjølv intensitet på timen ved å velje kor tung vekt du brukar, og kor monge reps du gjer. Passar alle som er skadefrie.

MOR OG BARN: Her er mor og barn velkomen til ein uformell time der både amming og bleieskift er vanlig. Timen vil bestå av ein kondisjonsdel og ein god styrkedel, der det blir lagt vekt på øvingar retta mot gravide og dei som har født. Her blir det individuell veiledning for dei som har behov for det. Det sosiale før og etter timen er også ein viktig faktor for denne timen.

PILATES: Pilates handlar om konsentrasjon, pusteteknikk, uthald, muskelforlenging, avspenning og balanse. Metoden kombinerer yoga, styrketrening og stretching. Målet er å bygge opp ein sterk og fleksibel kjernemuskulatur. Timen passar alle.

SH’BAM:En time for deg som elsker å danse! Timen bygger på enkle, kule moves til musikk alt i fra hitlistene til remixede, gamle favoritter. Dette er den perfekte måten å komme i form på. "Come as you are - leave as a star!

SYKKEL: Klatre bakkar, suse bortetter rette strekningar og kanskje ein sprint på oppløpsia. Musikken sin variasjon og følelse gjer at det er morosamt å trene kondisjon. Enkel, effektiv, kjekk og inspirerande trening på sykkel. Timelengda og løypeprofilen kan variere. Sjå plan. Passar alle

TRX SLYNGE: Slyngetrening bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. TRX bruker gravitasjon og din egen kroppsvekt for å skape motstand og gir deg muligheten til å justere vanskelighetsgraden, uansett fysisk form og egne målsetninger.

YOGA: Jobbe med pust, mobilitet, stabilitet og tilstedeværelse. Yoga er ein treningsform for både kropp og sjel. Anbefalest på det sterkeste!