Timeforklaring

Aktiv trening Hareid

Beskrivelse av gruppetimene på Hareid.

 

MOR & BARN

Passer vordende mødre  og mødre med barn som ønsker en sosial og morsom time. Ingen aldersbegrensning på barnet. Timen varer i 60 min. Opptrening av bekkenbunn samt andre tilpassede øvelser.

SENIORTRIM 

Kombinasjonstimer tilrettelagt for deg som er passert 50 år i forhold til øvelser, musikk og tempo. Kondisjon, styrke og balanse er viktige faktorer når kroppen eldes. Timen varer i 60 min.

BODYPUMP

Den originale treningen med vektstang som styrker hele kroppen. Dette er en 60 min time som utfordrer de største muskelgruppene i øvelser som knebøy, pressøvelser og curls. Du bestemmer selv hvor tunge vekter du vil ha. Flott musikk og motiverende instruktører gir deg maksimal treningseffekt på minimal tid. Timen passer for alle. 

SYKKEL

Klatre bakker, sus bortover rette strekninger og kanskje en sprint på oppløpssida? Musikken sin variasjon og følelse gjør at det er morsomt å trene kondisjon. Enkel, effektiv, kjekk, og inspirerende trening på sykkel. Timelengden og løypeprofilen kan variere. Timen varer i 60 min og passer for alle.

GLOBERACER
Globeracer er et helt unikt visuelt konsept der vi sykler kjente ruter sammen med profesjonelle sykkelryttere. Sykkelrutene er filmet av profesjonelle filmprodusenter og viser spektakulær natur og dramatikk. Om ønskelig kan du koble deg opp med bluetooth pulsbelte og følge din egen prestasjon på storskjerm.
Forberedesler til timen: Last ned Globeracer appen før du kommer til timen og koble opp mot pulsbeltet ditt.
NB! Det går helt fint å delta på timen uten pulsklokke også.
Velkommen og la rittet begynne!

SH'BAM og DANSEMIX

En time for deg som elsker å danse! Timen bygger på enkle, kule moves til musikk, alt fra hitlistene til remix av gamle favoritter. Dette er den perfekte måten å komme i form på. "Come as you are - leave like a star". Timen varer i 60 min og passer for alle.

YOGA FLOW

Vi jobber med pust, mobilitet, stabilitet og tilstedeværelse,men det er også mye styrketrening i timen. Yoga er ein treningsform for både kropp og sjel. Timen passer for dei fleste og anbefalest på det sterkeste!
 
BODYSTEP

God og artig kondisjonstrening hvor vi tar i bruk steppkasser som kan reguleres i høyden. Timene er basert på enkle basisøvelser og trinn med mulighet for utvikling og avansering etter nivå. Timen varer i 60 min og passer for alle.

BASIS BALL RAW

Basistime basert på funksjonell styrke med basisball. Basis ball RAW skal være med på å bygge opp en RÅ fysikk og har fokus på individualisering av øvelser og nivå. Timen er enkel, hard og utfordrende. Timen varer i 45 min.

BASIS BALL ATHLETIC
BasisBall Athletic er en høyintensiv intervall time (HIIT). I dette konseptet kombinerer vi BasisBall, hoppetau, kjegler og JumpBox. En ”allround” time inspirert av atletiske bevegelsesmønstre fra idretten.

SIRKEL/STYRKE

Basistime basert på gode grunnleggende styrkeøvelser. Dette er timen der du konkurrerer med deg selv og du garantert får trent hele kroppen. Timen er enkel, hard og så utfordrende du vil. Timen varer i ca 60 min.

TRX/SLYNGE:
Slyngetrening bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. TRX bruker gravitasjon og din egen kroppsvekt for å skape motstand og gir deg muligheten til å justere vanskelighetsgraden, uansett fysisk form og egne målsetninger.